مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 02:052023-01-10اقتصادي

بخش اول راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال آماده بهره برداری است


به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص می یابد و تا پایان سال جاری عملیات اجرایی حد فاصل رشت تا ایستگاه پیربازار به عنوان اولویت اول تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

- معاون وزیر راه از اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار خبر داد بخش اول راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال آماده بهره برداری است به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ 500 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص می یابد و تا پایان سال جاری عملیات اجرایی حد فاصل رشت تا ایستگاه پیربازار به عنوان اولویت اول تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راه آهن رشت- آستارا از پروژه های اولویت دار ریلی کشور است که سه روش تامین منابع از طریق روسیه، فاینانس داخلی و تهاتر نفت برای آن در نظر گرفته شده است.

این پروژه آخرین بخش از کریدور ریلی-دریایی شمال- جنوب کشور است که تکمیل آن توسعه ترانزیت کالا میان کشورهای حوزه قفقاز، جمهوری فدراتیو روسیه و شمال اروپا را با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، جنوب و شرق آسیا به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اول راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال آماده بهره برداری است

بخش اول راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال آماده بهره برداری است